red.diariocritico.com

La URV participa en els Campus Científics d'Estiu dirigits a estudiants de 4rt d'ESO i Primer de Batxillerat

El Campus d'Excel·lència Internacional Catalunya Sud (CEICS), promogut per la Universitat Rovira i Virgili , participa aquest any en la segona edició dels Campus Científics d'Estiu, un programa impulsat pel Ministeri d'Educació i la FECYT que està dirigit als estudiants de 4t d'ESO i 1r de Batxillerat matriculats en centres escolars espanyols, que han demostrat habilitats especials en l'àmbit científic. Els tallers es realitzaran durant aquest mes de juliol a Tarragona amb l'objectiu de facilitar als estudiants una experiència d'aproximació a la ciència, la tecnologia i la innovació. Uns 60 alumnes prendran part d'activitats científiques dissenyades específicament per a aquest programa, que seran dirigides per professors universitaris i d'ensenyament secundari. Viuran en un entorn universitari i d'investigació amb estudiants de diferents comunitats autònomes. Els tallers que es proposen estan vinculats a algunes de les àrees prioritàries d'investigació del CEICS. Per a aquesta edició s'han organitzat els següents: -H2 Creative Junior. Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Química (ETSEQ-URV) -Química per un món més sostenible. Facultat de Química (URV) -Com preparar un fàrmac?. Institut Català d'Investigació Química (ICIQ) -Buscant el Temple d'August. Institut Català d'Arqueologia Clàssica (ICAC) El Campus Científic s'organitza en dos torns de dues setmanes cadascun i durant les dues setmanes d'estada, els estudiants seleccionats per la FECYT podran participar en dos dels quatre tallers proposats. A més, s'han preparat activitats esportives, culturals i lúdiques a Tarragona i el seu entorn.
¿Te ha parecido interesante esta noticia?    Si (0)    No(0)
enviar a reddit

+
0 comentarios