red.diariocritico.com

L'estudiant amb millor nota a les PAU vol dedicar-se a la traducció i interpretació

Andrea Martínez, l'estudiant tarragonina de 18 anys que ha obtingut la puntuació més alta de la província de Tarragona a les proves d'accés a la universitat, un 9,5 sobre 10, vol estudiar Traducció i Interpretació. Martínez ha indicat avui a EFE que ha estat una "sorpresa molt gran" ser la més puntuada de tota la província, ja que "no s'ho esperava", i ha afegit que estava "contenta" per això perquè "és la recompensa a l'esforç de tot el curs". Andrea Martínez, que ha estudiat a l'IES Pont d'Icart de Tarragona, va obtenir la màxima nota, el 10, en tres de les assignatures de les proves: Literatura Catalana, Literatura Castellana i Anglès. "El que més m'agrada és l'anglès", confessa aquesta estudiant la mare de la qual ja va obtenir matrícula d'honor a l'institut, pel que no és la primera de la família a ser distingida per bona estudiant. De cara al futur, Andrea Martínez vol estudiar Traducció i Interpretació a la Universitat Pompeu Fabra de Barcelona, i espera "no tenir problemes per accedir per la nota de tall", diu entre rialles. La seva intenció és ser intèrpret de conferències i, per ara, no s'ha plantejat on seguirà el necessari màster que sol acompanyar aquests estudis, si a Barcelona o a La Laguna (Tenerife).
¿Te ha parecido interesante esta noticia?    Si (0)    No(0)
enviar a reddit

+
0 comentarios