red.diariocritico.com

El saló arriba al gran asiàtic

Construmat tindrà una edició a la Xina l'any 2012

La Fira de Barcelona i el Consell per a la Promoció del Comerç Internacional d'aquell país arriben a un acord

El Saló Construmat, especialitzat en materials de construcció, s'estrenarà a Beijing (Xina) al pròxim any amb 200 expositors locals i internacionals, i té caràcter anual gràcies a un acord entre Fira de Barcelona i el Consell Xinès per a la Promoció del Comerç Internacional (CCPIT), segons ha informat l'entitat en un comunicat.

El director general de Fira de Barcelona, ​​Agustín Cordón, ha explicat que l'acord va d'acord amb l'estratègia de l'entitat per internacionalitzar les pimes catalanes i espanyoles mitjançant l'organització de salons propis en països d'Àsia i Llatinoamèrica. Fira de Barcelona s'encarregarà de promoure la presència d'expositors internacionals i d'organitzar les activitats que engloba el saló, mentre que el CCPIT impulsarà la participació d'empreses, visitants i associacions sectorials de la Xina i s'ocuparà de la logística. A Espanya, el recinte de Gran Via de Fira de Barcelona acollirà del 16 al 21 de maig la dissetena edició de Construmat, de periodicitat biennal. Aquests dies, una delegació formada per directius de CCPIT visitarà el certamen i mantindrà contactes amb membres del comitè organitzador, així com amb expositors, per promocionar Construmat Xina.
¿Te ha parecido interesante esta noticia?    Si (0)    No(0)
enviar a reddit

+
0 comentarios