'Tasta'ls' és el lema de la campanya
La Generalitat promociona l'oli català amb el suport dels paradors
L'acció es durà a terme entre el 18 de maig i el 30 de setembre
El conseller d'Agricultura, Ramaderia, Pesca, Alimentació i Medi Natural, Josep Maria Pelegrí, presentarà aquest divendres a Cardona (Barcelona) la campanya de promoció de l'oli català 'Tasta'ls', en col·laboració amb Paradors de Turisme.
Segons un comunicat de Paradors de Turisme, la campanya, que s'iniciarà el 18 de maig i finalitzarà el 30 de setembre d'aquest any, té com a objectiu promocionar la gastronomia autòctona i les propietats dels olis catalans amb Denominació d'Origen Protegida (DOP) .
També assistiran a l'acte la directora regional de Paradors de Turisme, Meritxell Marcos, els presidents dels consells reguladors de les cinc DOP catalanes d'oli (les Garrigues, Siurana, Terra Alta, Baix Ebre-Montsià i Empordà), l'alcalde de Cardona, Josep Maria Sala, i el director del Parador de Turisme de Cardona, Jaime Sebastián.
|
|