red.diariocritico.com

Antoni Abad serà un dels quatre administradors d'UnnimBanc

UnnimBanc comptarà amb quatre administradors després de l'entrada del FROB a la capital, entre els quals figurarà el president de la patronal vallesana Cecot, Antoni Abad, ha explicat el subgovernador del Banc d'Espanya i president del FROB, Javier Aríztegui. Abad figurarà com a representant institucional i coneixedor del territori d'origen d'Unnim, producte de la fusió de Caixa Sabadell, Terrassa i Manlleu, i estarà acompanyat per altres tres administradors procedents de l'àmbit de la banca la identitat encara no ha transcendit, han explicat a Europa Press fonts d'Unnim.
¿Te ha parecido interesante esta noticia?    Si (0)    No(0)
enviar a reddit

+
0 comentarios