red.diariocritico.com

Renovada l'autorització per Indústria

La central nuclear d'Ascó pot ser operativa deu anys més

Supera les condicions de seguretat del CSN

El Ministeri d'Indústria, Turisme i Comerç ha renovat l'autorització d'explotació per deu anys més a la central nuclear d'Ascó (I i II), segons ha informat l'Associació Nuclear Ascó-Vandellòs II, que ha rebut aquest dijous l'ordre ministerial.

En la seva decisió, Indústria ha considerat l'informe favorable emès pel Consell de Seguretat Nuclear (CSN) que es basa en el manteniment del nivell adequat de seguretat per continuar la seva operació i la comprovació del correcte funcionament de la central. La setmana passada, el ministre d'Indústria, Turisme i Comerç, Miguel Sebastián, va anunciar que el Govern prorrogarà el permís d'explotació de la central nuclear d'Ascó (Tarragona) si supera les condicions de seguretat del Consell de Seguretat Nuclear (CSN) i els test d'estrès fixats per la UE.
¿Te ha parecido interesante esta noticia?    Si (0)    No(0)
enviar a reddit

+
0 comentarios