red.diariocritico.com

Un terç de l'horari, dedicat al país veï del nord

La Generalitat vetlla per la internacionalització de les escoles acostant-se a França

Ensenyament amplia de 4 a 11 el nombre de les de Secundària amb Batxillerat mixt espanyol francès

La Conselleria d'Ensenyament de la Generalitat ha ampliat de quatre a 11 les escoles de Secundària amb Batxillerat mixt espanyol-francès fruit d'una col·laboració amb el Govern gal, de manera que els alumnes puguin finalitzar aquests estudis amb una titulació similar a la que haurien obtingut a França.

En un comunicat, ha informat que els centres han dissenyat un currículum mixt que integra els continguts propis del Batxillerat amb els continguts essencials per conèixer la realitat històrica, social i política de França. Els alumnes cursen íntegrament en francès un terç de l'horari curricular, que ha d'incloure la llengua i la literatura francesa i la història de França, cosa que els permet obtenir la doble titulació de Batxillerat i de baccalauréat, i adquirir el nivell B-2 de francès en el marc comú europeu de referència per a les llengües. Incorporen ara aquest batxillerat mixt els instituts Santiago Sobrequès, de Llançà (Alt Empordà); Samuel Gili i Gaya, de Lleida; Pons d'Icart, de Tarragona; i Moisès Broggi, Montserrat i el CIC de Barcelona. El curs passat van realitzar la doble titulació quatre centres docents, amb un total de 32 alumnes inscrits al programa.
¿Te ha parecido interesante esta noticia?    Si (0)    No(0)
enviar a reddit

+
0 comentarios