red.diariocritico.com

Iniciativa de La Caixa

El programa Emprenedor XXI busca potenciar la innovació en el sector de les TIC

L'ajuntament de Barcelona i la Generalitat donen suport

Empreses i administracions, arran de l'impuls de La Caixa, han llançat el programa Emprenedor XXI per impulsar la creació d'empreses innovadores del sector de les Tecnologies de la Informació i Comunicació (TIC): telecomunicacions, Internet, entreteniment, mitjans i mobilitat.

Es tracta d'una iniciativa de l'entitat financera, Barcelona Activa (Ajuntament de Barcelona), la Conselleria d'Empresa i Ocupació de la Generalitat, Barcelona Digital Centre Tecnològic, Microsoft i Osborne Clarke. El programa consisteix en formació, assessorament i suport durant vuit mesos per a persones que tinguin una idea de negoci o empresa en fase inicial en el sector TIC, que es troba en ple creixement.
¿Te ha parecido interesante esta noticia?    Si (0)    No(0)
enviar a reddit

+
0 comentarios