Més de 2.000 mestres participaran a l'escola d'estiu Rosa Sensat
Més de 2.000 mestres -1800 com a aprenents- participaran en la 46 edició de l'escola d'estiu de l'associació per a la renovació pedagògica Rosa Sensat, que se celebrarà del 4 al 25 de juliol a Barcelona sota el lema 'Aprendre a ensenyar a aprendre'. En un comunicat, l'entitat ha informat que els cursos que s'oferiran al Campus Mundet de la Universitat de Barcelona (UB) van dels titelles i les ciències en l'educació infantil, fins a la cultura de l'esforç i l'educació emocional, passant per la robòtica educativa i l'horticultura a l'escola. A més, es realitzaran dues jornades específiques en altres punts de la ciutat -'Refer l'escola', a la seu de Rosa Sensat, i' Què pedagogia per a l'educació infantil d'avui ', al CosmoCaixa-, i es preveuen les visites del ministre d'Educació, Ángel Gabilondo, i de la consellera d'Ensenyament de la Generalitat, Irene Rigau.