red.diariocritico.com

Supera en 1,7 milions les xifres del mateix període de 2010

Fergo Aisa augmenta els seus beneficis en el primer trimestre de l'any

La immobiliària aposta per la diversificació i el mercat internacional

La immobiliària Fergo Aisa ha registrat en el primer trimestre del 2011 uns beneficis consolidats de dos milions d'euros, superant en 1,7 milions els resultats del mateix període de l'exercici anterior. El total de les despeses d'explotació ha ascendit a 2,1 milions d'euros, un 22 per cent menys que el primer trimestre del 2010, segons dades facilitades avui per l'empresa.

L'empresa ha atribuït la millora dels seus resultats en aquest primer trimestre a la implantació d'un nou model de negoci i a la diversificació. La companyia catalana ha assegurat que treballa en la implantació d'un "nou model de negoci" mitjançant una aposta per la diversificació i el mercat internacional, de la qual ha destacat les "negociacions de contractes d'obres a l'estranger", concretament de projectes en Colòmbia, Iraq i Marroc. La diversificació passa per incorporar noves divisions diferents de la immobiliària i per reduir el pes del negoci immobiliari dins el conjunt de les activitats de la companyia. El president i conseller delegat de l'empresa catalana, Carlos Fernández, ha apuntat que Fergo Aisa està complint l'objectiu marcat per a aquest exercici, segons recull el comunicat.
¿Te ha parecido interesante esta noticia?    Si (0)    No(0)
enviar a reddit

+
0 comentarios