Les bombolles de Pep Bou seran una de les atraccions dominicals del Poble Espanyol per a tota la família
24 activitats conformen la programació
La XIII temporada d'activitats infantils del Poble Espanyol de Barcelona estarà marcada per la presència de titelles, però també d'espectacles de màgia, teatre multimèdia i fins i tot bombolles de sabó, com les de la companyia de Pep Bou, que presentarà l'obra Clinc!.
En total, seran 24 activitats diferents per a tots els membres de la família, que tindran lloc cada diumenge, i donen dret als assistents a un espectacle i un taller, a més de poder accedir lliurement a altres actes que s'organitzen al Poble Espanyol, com la Castanyada, el Nadal i el Carnaval.
La programació també inclou els Farrés Brothers ia nous actors i companyies, entre els quals hi ha Antonio Díaz, creador i intèrpret de l'espectacle La sorprenent història de Mr Snow.
Veure programació
¿Te ha parecido interesante esta noticia? Si (0) No(0)