red.diariocritico.com

Ajudant a l'empresariat i combatent l'atur

Xavier Trias mostra la seva obsessió per lluitar a contribuir des de Barcelona a la remuntada econòmica

Xavier Trias mostra la seva obsessió per lluitar a contribuir des de Barcelona a la remuntada econòmica

El candidat creu que s'ha de potenciar la marca Barcelona

Ho ha dit sempre per activa i per passiva i ho ha tornat a repetir aquest dilluns. El candidat convergent a l'Alcaldia de Barcelona, Xavier Trias, té com a principal objectiu, en la mesura de les limitacions municipals en la matèria, contribuir a la remuntada econòmica de la ciutat i de Catalunya.

Per això, tal i com ha assenyalat a Fòrum Europa. Tribuna Catalunya, s'ha marcat com una de les prioritats del mandat crear nous llocs de treball a tota la ciutat. I té la fórmula per a fer-ho: implantarà mediadors de districtes que facin d'enllaç entre les empreses i les entitats de crèdit. "Ajudarem als emprenedors", ha dit i ha afegit que "crearem una taula de seguiment de la crisi econòmica". Com a complement per arribar a la fita, cal vendre millor la imatge de Barcelona, opina el candidat. El seu Govern tindrà, si arriba el cas, tres puntals amb la lletra 'f' com a inicial: Formació, feina i foment de la qualitat de vida. Caldran complicitats Més enllà d'aquestes receptes, Xavier Trias creu que "guanyi qui guanyi el proper 22 de maig, haurà de buscar acords i complicitats fins i tot en els grups de l'oposició", amb un "lideratge fort" i amb lleialtat de l'equip municipal. Com que els plantejaments s'hauran de fer a mig i llarg termini caldrà "noves formes de fer" vist l'actual Consistori amb Jordi Hereu al capdavant que ha estat un "embolic" i, per tant una "situació lamentable que ens ha fet perdre posicions". A Xavier Trias l'ha presentat l'expresident de la Generalitat Jordi Pujol, qui ha aprofitat -en un dia en què el seu homòleg socialista José Montilla ha manifestat al diari Ara que carregar-se l'Estat del Benestar és a l'"ADN" de CiU- per a lloar la figura de l'alcaldable com la d'un dels principals impulsors de l'Estat del Benestar. Ho va aconseguir, ha dit "gràcies a la seva capacitat de col·laborar amb tothom". Ha reblat el clau Jordi Pujol ironitzant amb que "fins fa quatre dies l'Estat del Benestar funcionava bastant bé".
¿Te ha parecido interesante esta noticia?    Si (0)    No(0)
enviar a reddit

+
0 comentarios