red.diariocritico.com
Diumenge republicà a Barcelona

Diumenge republicà a Barcelona

Aquest diumenge al matí es van veure banderes tricolors republicanes a dos indrets de Barcelona qusi simultàniament. El que passa és que unes reals, espontànies, i les altres fruit de la ficció.

Les banderes republicanes "autèntiques", poques en nombre, es van veure durant el desmuntatge de l'estàtua franquista de la Victòria a la cruïlla de la Diagonal i el passeig de Gràcia. Les de "ficció" que es veia a la plaça Sant Jaume eren amb motiu del rodatge de la pel·lícula "14 d'abril. Macià contra Companys". Diumenge es recreava la proclamació de la Segona República des del balcó de l'Ajuntament per Lluís Companys.

¿Te ha parecido interesante esta noticia?    Si (0)    No(0)
enviar a reddit

+
0 comentarios