red.diariocritico.com

S'evitaran "acomiadaments i tancaments d'empreses"

La Plataforma Multisectorial contra la Morositat felicita Trias per aprovar el pagament a proveïdors en menys de 30 dies

L'entitat reconeix "el sentit comú" de tots els grups municipals

La Plataforma Multisectorial contra la Morositat (PMcM) s'ha congratulat aquest divendres de que l'alcalde de Barcelona, Xavier Trias, per l'aprovació que ha fet l'Ajuntament de Barcelona d'una mesura que l'obligarà a fer els pagaments a prveïdors en menys de 30 dies. El secretari general de la PMcM, Pedro Torres, creu que la mesura "evitarà acomiadaments i tancaments d'empreses".

Barcelona, així, s'avança a la futura Llei de Morositat i emprendrà un pla d'acció que suposi que, a partir de l'1 de gener de 2012, es pgui assolir la fita. La PMcM creu que amb aquesta mesura "exemplaritzant" es pugui contribuir a que s'acompleixi la futura llei "apropant-nos cada cop més als termins de cobrament dels nostres col·legues europeus". La felicitació a l'alcalde s'ha fet extensiva a tots els grups municipals perquè "reflecteix que impera el sentit comú -qua apunta a lluitar contra la morositat- davant d'altres interessos". Així mateix, Pedro Torres ha demanat als partits polítics que incloguin mesures de tall similar als seus programes polítics. La PMcM agrupa una quarantena d'institucions sectorials de tot Espanya, que en conjunt representen més d'1 milió d'empreses -amb una xifra de negoci propera als 150.000 milions d'euros- i que donen feina a més de 4,5 milions de treballadors i autònoms.
¿Te ha parecido interesante esta noticia?    Si (0)    No(0)
enviar a reddit

+
0 comentarios