red.diariocritico.com

Daniel de Alfonso ja dirigeix l'OAC

El Parlament ha aprovat aquest dijous la designació del fiscal Daniel de Alfonso com a nou director de l'Oficina Antifrau de Catalunya (OAC), un nomenament que ha comptat amb l'ampli aval de CiU, PSC, PP i Ciutadans, l'abstenció d'ICV-EUiA i ERC i l'única oposició de SI. Amb aquesta votació, la Cambra certifica el relleu del primer director que va tenir aquest organisme, el també fiscal David Martínez Madero, que va morir el 21 de gener a Milà víctima d'un infart.
¿Te ha parecido interesante esta noticia?    Si (0)    No(0)
enviar a reddit

+
0 comentarios