red.diariocritico.com

Ballesteros creu que l'aeroport serà gestionat des del territori

L'alcalde de Tarragona, Josep Fèlix Ballesteros, s'ha mostrat avui convençut que l'aeroport de Reus serà gestionat des del territori. Uns 150 representants del món polític, empresarial, sindical, social i acadèmic de la demarcació de Tarragona es van reunir ahir a Reus per reclamar el traspàs a la Generalitat de l'aeroport de Reus, "en benefici d'una gestió més propera al territori". Respecte d'això, Ballesteros ha dit avui que el traspàs de la gestió de l'aeroport "acabarà caient" perquè es tracta d'una demanda "lògica" i una tendència a Europa. En aquest sentit, per l'alcalde de Tarragona si l'aeroport reusenc es gestiona des del territori "els beneficis es quedaran aquí" i serà més competitiu, a més que així es podrà configurar una oferta de vols segons les necessitats de la zona.
¿Te ha parecido interesante esta noticia?    Si (0)    No(0)
enviar a reddit

+
0 comentarios