red.diariocritico.com

Aquest divendres s'acaben les rebaixes al transport metropolità

La rebaixa temporal del 5 per cent en el preu dels bitllets de Rodalies Renfe i dels títols integrats acordada pel Govern finalitza aquest divendres. Així succeirà després d'haver estat efectiva entre l'1 d'abril i el 30 de juny de 2011. Per tant, a partir d'aquest divendres tornaran a estar vigents les tarifes que el consell d'administració de l'Autoritat del Transport Metropolità (ATM) va aprovar per a aquest any, de manera que un bitllet senzill i una T-10 costaran 1,45 i 8, 25 euros, respectivament. Tots els títols comprats entre l'1 d'abril i el 30 de juny del 2011 tindran la mateixa caducitat que els bitllets que es comprin durant tot aquest any, és a dir, que seran vàlids fins als primers mesos de 2012.
¿Te ha parecido interesante esta noticia?    Si (0)    No(0)
enviar a reddit

+
0 comentarios