red.diariocritico.com

A falta de sis mesos per la seva celebració

Els auguris d'èxit del Barcelona Meeting Point es concreten amb una demanda d'espai molt superior a la de 2010

50 per cent més de superfície contractada que a aquestes alçades de l'any passat i comercialització del 74 per cent de l'espai de l'anterior edició

La 15 edició del saló immobiliari Barcelona Meeting Point (BMP) ja té un 50 per cent més de superfície contractada que el 2010 per aquestes dates, quan falten sis mesos per a la celebració de l'esdeveniment i ja s'ha comercialitzat el 74 per cent de l'espai de l'anterior edició de la fira, ha informat l'organització.

El saló que acull Fira de Barcelona té perspectives "sensiblement millors que les dels últims anys" per a aquest 2011, que ja no comptarà amb el saló 'Low cost'. L'organització, que l'ha desconvocat i és la mateixa que la del BMP, ho atribueix al fet que "les empreses han superat ja la dinàmica de vendre a qualsevol preu". Els expositors tornen a demanar estands més grans, i en l'edició 2011 Rússia tindrà un protagonisme especial amb motiu del 'Any d'Espanya a Rússia', tant amb expositors com amb activitats. El saló, dirigit tant a professionals com al gran públic, reunirà informació d'habitatges, productes immobiliaris per a empreses i centres comercials.
¿Te ha parecido interesante esta noticia?    Si (0)    No(0)
enviar a reddit

+
0 comentarios