15 aniran a la fira European Seafood Exposition
La Generalitat col·labora en l'expansió empresarial d'empreses del sector del mar
Josep Maria Pelegrí serà el dijous a Brussel·les
La Conselleria d'Agricultura, Ramaderia, Pesca, Alimentació i Medi Natural, a través de Promotora d'Exportacions Catalanes (Prodeca), ha organitzat la participació de 15 empreses catalanes dedicades al sector dels productes del mar a la fira European Seafood Exposition , que se celebra a Brussel·les (Bèlgica) des d'aquest dimarts fins dijous, segons ha informat en un comunicat.
Així mateix, el titular del departament, Josep Maria Pelegrí, visitarà aquest dijous la fira, on també participaran la directora general de Pesca i Afers Marítims, Mercè Santmartí, i el director general de Prodeca, Ferran Bienert.
Algunes de les empreses catalanes que tindran presència a la fira són Barrufet, Caviar Nacarii, Eris-mar, Maresmar i Morayfish Internacional, entre altres.
European Seafood Exposition és un punt de trobada per als representants del sector de productes de mar, que aglutina cada any a compradors, venedors, agents, supermercats i minoristes que volen conèixer les novetats que presenta la indústria.
El saló va registrar 24.266 visitants procedents de 140 països en la seva edició anterior, que van conèixer una oferta integrada per 1.637 empreses.
|
|