red.diariocritico.com

Foment reitera el seu compromís amb la remodelació del mercat central

El ministeri de Foment ha reiterat avui el seu "compromís" amb la rehabilitació del mercat central de Tarragona. Fonts del Govern han recordat que el Ministeri de Foment ja va deixar establert aquest compromís en el protocol que la secretària d'Estat d'Habitatge i Actuacions Urbanes, Beatriz Corredor, va signar el març passat amb l'alcalde de la ciutat, Josep Fèlix Ballesteros (PSC), per al finançament de les obres. En virtut d'aquest protocol, la inversió del ministeri de Foment en la remodelació del mercat podrà arribar als vuit milions d'euros. Aquesta quantitat inclou una subvenció de 500.000 euros que Foment ja va concedir per a aquests treballs el 2010, així com altres dues, per un import total de 1,4 milions d'euros, consignades en els pressupostos generals de l'Estat de 2011. La Unió Temporal d'Empreses (UTE) formada per Corsán, Corviam i Vicsan va iniciar a principis del passat mes de maig les obres de reforma del mercat, pressupostades en prop de 20 milions d'euros i que tenen un termini d'execució de 30 mesos.
¿Te ha parecido interesante esta noticia?    Si (0)    No(0)
enviar a reddit

+
0 comentarios