red.diariocritico.com

L'impuls es va notar a partir del segon trimestre de 2010

Disminueixen els excedents d'obra nova sense vendre

La província de Barcelona ha estat la impulsora del canvi de tendència

Catalunya ha començat a reduir l'excedent d'habitatges d'obra nova sense vendre, segons dades recollides per l'Associació de Promotors de Barcelona (APCE) i la Cambra de Comerç de la capital catalana.

Catalunya va tancar 2010 amb 78.046 habitatges nous pendents de vendre, però en el segon i quart trimestre de l'any el nombre de vendes signades va superar als habitatges acabats en aquests períodes. La província de Barcelona ha estat la impulsora del canvi de tendència, ja que ha incrementat les vendes "substancialment" des de finals de 2009. No obstant això, Tarragona i Girona segueixen llast per l'efecte de les segones residències. El 2011, continua la tendència a la baixa l'ocupació en el sector de la construcció, tot i que en els dos primers mesos de l'any les compravendes d'habitatge a Catalunya han crescut un 16,9 per cent respecte al mateix període de l'any anterior, segons dades de l'Institut Nacional d'Estadística (INE).
¿Te ha parecido interesante esta noticia?    Si (0)    No(0)
enviar a reddit

+
0 comentarios