red.diariocritico.com
Joaquim Nadal llegeix molt ràpid

Joaquim Nadal llegeix molt ràpid

El cap de l'oposició al Parlament, Joaquim Nadal, deu llegir molt ràpid -en diagonal, potser?- algunes coses. Per exemple, la carta que el secretari d'Estat d'Hisenda, Carlos Ocaña, va enviar al conseller d'Economia i Coneixement, Andreu Mas-Colell, dient-li que no n'hi havia prou en retallar el 10 per cent del pressupost de la Generalitat. Segons pensa Nadal, i així ho ha expressat aquest dijous a RAC1, "crec que no s'està demanant una retallada superior (es referix al 10 per cent-), crec que s'està demanant que es compleixi un objectiu de dèficit". Qui tingui bona vista (i demanem disculpes, però l'única via que va tenir, al seu dia Diariocrítico de Catalunya per a reproduir la missiva era fent-ho amb la molt deficient qualitat d'imatge amb què ho va fer) llegirà que el tercer paràgraf de l'escrit de Carlos Ocaña desmenteix a Joaquim Nadal. "La reducción del gasto del 10% que anuncias en tu escrito es la misma que se preveía en la primera versión del Plan Económico Financiero de reequilibrio presentado el 31 de enero y, como ya tuvimos ocasión de expresaros, no es suficiente", exposa clarament el text. Escoltar tall de veu de Joaquim Nadal Llegir detingudament la carta
¿Te ha parecido interesante esta noticia?    Si (0)    No(0)
enviar a reddit

+
0 comentarios